
employee experience
Wat ik voor je kan betekenen:
-
Employee journey of specifieke candidate journey optimalisatie
-
Medewerkertevredenheid/ engagement activaties
-
Inrichten preboarding en onboarding programma
-
Interne doorstroom & talentmanagement

Het bevorderen van werkgeluk van je medewerkers draagt bij aan goede bedrijfsresultaten! Zet de Employee Experience (EX) dan ook hoog op de agenda. Bij de Employee Experience gaat het om de optelsom van alle ervaringen die een medewerker opdoet bij een werkgever, extra cruciaal als je je als aantrekkelijk werkgever wilt profileren. Dit begint bij al bij het eerste contactmoment als (potentiële) sollicitant, de eerste werkdag, het feedbackgesprek tot aan het behouden van ambassadeurs na hun vertrek. Hiermee leg je dus juist de focus op retentie. Ga voor trotse ambassadeurs, focus op het behoud van je medewerkers en creëer een positief effect op je werkgeversmerk.
Is er juist extra aandacht nodig voor specifieke onderdelen als instroom, onboarding, offboarding of gaat het om het in kaart brengen van alle touchepoint binnen de employee journey? Naast het aantrekken van het juiste talent voor de organisatie is het behoud van medewerkers zeker zo belangrijk om een sterk werkgeversmerk te worden en te blijven. Ik denk dan ook graag met je mee hoe de Employee Experience te verbeteren.
Hoe verder? Let’s connect!


